Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Agnieszka Morawska
Patron dnia: św. Stefan IX, papież WIELKI PIĄTEK
Dziś jest: Piątek, 29 marca 2024

Audycje Radiowe

Moc Polskich Warzyw zagości wkrótce w każdym polskim domu

środa, 13 października 2021 13:28 / Autor: Radosław Mizera
Radosław Mizera

Powstanie portal internetowy, będący swoistym kompendium wiedzy o polskich warzywach. Będzie to kolejna odsłona trwającej kampanii "Moc Polskich Warzyw". Jest celem jest edukacja konsumentów na temat różnorodności polskich warzyw, ich właściwości zdrowotnych i odżywczych oraz roli w codziennej diecie. Kampania jest organizowana ze środków finansowych Funduszu Promocji Owoców i Warzyw.

- Będziemy kontynuować działania, które przyniosły świetne rezultaty w pierwszej edycji kampanii, takie jak współpraca z blogerami, budowanie społeczności w social mediach czy emisje spotów radiowych. Bardzo cieszymy się, że powstaje strona internetowa, która będzie pierwszym tego typu serwisem w Europie - powiedział Paweł Myziak, wiceprezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej.

Dodaje, że dzięki "Mocy Polskich Warzyw" pomysłodawcy akcji mogą pokazać konsumentom korzyści płynące z wybierania polskich warzyw. - Szczególnie chcemy zachęcić do korzystania z sezonu na poszczególne grupy warzyw – są one wtedy nie tylko najsmaczniejsze, ale również najtańsze. Udowodnimy też, że polscy plantatorzy to najwyższej klasy specjaliści w dziedzinie uprawy warzyw, którzy łącząc tradycję z nowoczesnymi technologiami. Przez cały rok ciężko pracują, aby na nasze stoły trafiały warzywa najwyższej jakości: smaczne, piękne, bezpieczne, pełne witamin i składników odżywczych - powiedział Paweł Myziak, z którym rozmawiał Radosław Mizera:

Kampania „Moc Polskich Warzyw” realizowana w latach 2020-2021 to pierwszy w historii projekt promujący wszystkie grupy warzyw uprawianych w Polsce. W inauguracyjnej edycji zrealizowano m.in. szeroko zakrojoną kampanię digitalową z udziałem influencerów i blogerów, emisję spotów promocyjnych w stacjach radiowych i programy telewizyjne. Powstało kilkanaście filmów promocyjnych i kulinarnych, a na polskie ulice wyjechały samochody dostawcze oznakowanych logotypami kampanii. W prasie i w serwisach internetowych opublikowano ponad 100 artykułów na temat kampanii, a działania w social mediach sprawiły, że treści dotarły do przeszło 1,5 miliona konsumentów.

Druga odsłona kampanii „Moc Polskich Warzyw”, będzie ponownie ukierunkowana na działania informacyjne mające na celu wzrost zaufania do polskich warzyw i ich lokalnych producentów. W dalszym ciągu Polacy jedzą zbyt mało warzyw. Powinny one stanowić minimum połowę każdego posiłku.

„Moc Polskich Warzyw” to kampania, która powstała z inicjatywy Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej. Obok ZPPRP, które koordynuje program, udział w kampanii biorą: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw, Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.