ŚDM 2016
ŚDM - owe Call Center już działa
Jednym z zadań wolontariuszy Call Center jest filtrowanie pytań. Będą odpowiadać bezpośrednio, a w przypadku bardziej szczegółowych kwestii – kierować do konkretnej Sekcji Komitetu Organizacyjnego.
Infolinia jest obsługiwana w pięciu językach: polskim, angielskim, hiszpańskim, włoskim oraz francuskim pod numerem +48 12 446 73 33. Z pomocy wolontariuszy Call Center będzie można skorzystać od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 13.00 oraz 14.00 – 17.00 czasu polskiego.
– W miarę zbliżania się ŚDM, będziemy wydłużać czas pracy infolinii – mówi Łukasz Schibowski, koordynator Call Center i uzupełnia – od 25 lipca do 1 sierpnia będzie działała, prawdopodobnie, 24 godziny na dobę.
Konsultanci odpowiedzą na pytania także drogą e–mailową:
W języku polskim pod adresem: info.pl@krakow2016.com
W języku angielskim: info.en@krakow2016.com
W języku hiszpańskim: info.es@krakow2016.com
W języku włoskim: info.it@krakow2016.com
W języku francuskim: info.fr@krakow2016.com
Call Center działać będzie prawdopodobnie do 3 sierpnia.