Skarżysko-Kamienna
Urząd Miejski w Skarżysku w tymczasowej siedzibie
Od 2 listopada Urząd Miasta Skarżyska-Kamiennej funkcjonuje w biurowcu przy ulicy Legionów 122d.
Budynek Urzędu Miasta przejdzie termomodernizację i gruntowny remont. W związku z tym wszystkie wydziały zostały przeniesione do tymczasowej siedziby przy ulicy Legionów 122d.
Na II piętrze znajdują się:
- Sekretariaty oraz gabinety: Prezydenta i Zastępców Prezydenta
- Biuro Obsługi Interesanta- Kasa- Urząd Stanu Cywilnego
- Biuro Rady Miasta
- Biuro Prezydenta Miasta
- Wydział Edukacji, Kultury, Sportu i Promocji
- Referat Zdrowia i Spraw Społecznych
- Referat Spraw Społeczno-Lokalowych
- Wydział Organizacyjny
- Zespół Obsługi Prawnej
- Referat Kadr, Szkoleń i BHP
- Inspektor Danych Osobowych
- Wieloosobowe Stanowisko ds. Audytu i Kontroli
Na III piętrze znajdują się:
- Referat Gospodarki Odpadami i Ochrony Środowiska
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Dróg i Transportu
- Biuro Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Na IV piętrze znajdują się:
- Referat Gospodarki Komunalnej
- Referat Zarządzania i Administrowania Nieruchomościami
- Referat Spraw Obywatelskich
- Wieloosobowe Stanowisko ds. Przedsiębiorczości i Nadzoru Właścicielskiego
- Wydział Finansowy
- Wydział Rozwoju i Planowania Przestrzennego
- Zespół Informatyczny
Wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu:
- telefonicznie (41 25 20 100 – Biuro Obsługi Interesanta; pracownicy BOI udzielają informacji oraz przełączają telefony do poszczególnych wydziałów; wykaz numerów telefonów do poszczególnych wydziałów znajduje się na stronie internetowej Urzędu Miasta www.skarzysko.pl),
- mailowo: poczta @ um.skarzysko.pl
- przez platformę ePuap (elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka),
- za pośrednictwem portalu obywatel.gov.pl.
Petenci mogą również składać dokumenty, podania i wnioski w Punkcie Podawczym Urzędu Miasta na parterze siedziby MOPS przy ulicy Prusa 3a.