Na antenie: PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Jan Pasterski
Patron dnia: 19 czerwca - święci męczennicy Gerwazy i Protazy
Radio Plus Radom /REGION/Zespół roboczy wypracuje zasady współpracy?

Informacje z regionu

Zespół roboczy wypracuje zasady współpracy?

09 maj 2018 / Tekst

Powołany zostanie zespół roboczy, którego zadaniem będzie wyznaczenie możliwych kierunków działań i wypracowanie zasad współpracy pomiędzy Zrzeszeniem Producentów Papryki RP i Unilever. Chodzi o reklamę, z której dowiadujemy się, że "najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii".

Zespół roboczy wypracuje zasady współpracy?
fot. pixabay.com (stevepb)

Przypomnijmy, chodzi o reklamę papryki ostrej z Hiszpanii jednej ze znanych firm produkujących przyprawy. Z reklamy wynika, że kraj pochodzenia jest gwarancją smaku, a co za tym idzie - najlepsza papryka pochodzi właśnie z Hiszpanii. - To niewłaściwe, że w Polsce, która jest bardzo znaczącym producentem papryki w Europie reklamuje się "obcą" paprykę. To w znacznym stopniu obniża wartość naszej produkcji. - mówi Mirosław Łuska - prezes Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej.

Przedstawiciele Unilever Polska oraz Zrzeszenia Producentów Papryki RP spotkali się w Urzędzie Gminy w Potworowie, by przedyskutować tematy ujęte w liście otwartym wystosowanym przez Zarząd Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej do Unilever Polska w sprawie spornego przekazu w reklamie.

W trakcie spotkania Unilever przekonywał, że kwestionowany przekaz reklamowy nie miał na celu dyskredytowania polskich producentów papryki oraz jakości ich produkcji, ponieważ nie odnosi się w żadnym momencie do produkcji papryki w Polsce. Z kolei przedstawiciele Zrzeszenia Producentów Papryki RP podtrzymali swoje stanowisko, że użyte w spocie sformułowanie może sugerować, że papryka produkowana w Hiszpanii jest lepsza od polskiej.

Strony postanowiły powołać zespół roboczy, którego zadaniem będzie wyznaczenie możliwych kierunków działań i wypracowanie zasad współpracy pomiędzy Zrzeszeniem Producentów Papryki RP i Unilever.

Strony jednomyślnie stwierdziły, że niezwykle ważne jest budowanie świadomości konsumenckiej o lokalnych – polskich produktach rolnych, w tym o produkcji papryki w Polsce. Przedstawiciele Unilever przedstawili ZPPRP możliwość wsparcia Zrzeszenia w podnoszeniu świadomości konsumentów o produkcji papryki w Polsce i jej walorach. To również należało będzie do zadań zespołu, który wkrótce ma zostać powołany.

Joomla SEF URLs by Artio

ARTYSTA TYGODNIA

Break My Stride

SEDNO SPRAWY

sedno sprawy 1

REKLAMA

SZKOŁA TWOICH MARZEŃ

7 DNI NA MAZOWSZU

TWEETY FRANCISZKA

POLECAMY

GRAMY Z CZARNYMI RADOM


 Drużyna M pkt
ZAKSA Kędzierzyn-Koźle 24 62
ONICO Warszawa 24 57
Jastrzębski Węgiel 24 50
Aluron Virtu Warta Zawiercie 24 43
Cerrad Czarni Radom 24 42
PGE Skra Bełchatów 24 38
Asseco Resovia Rzeszów 24 35
GKS Katowice 24 32
Indykpol AZS Olsztyn 24 30
Trefl Gdańsk 24 28
Chemik Bydgoszcz 24 22
Cuprum Lubin 24 20
MKS Będzin 24 9
Stocznia Szczecin 0 0

POLECAMY

230x190 4