Mazowsze
ZUS: Zmiany dotyczące obsługi klientów w poniedziałki
Od 2 listopada obsługa klientów we wszystkich placówkach ZUS w poniedziałki będzie odbywać się tak, jak w pozostałe dni tygodnia tj.: w godz. 8.00 – 15.00. Zawieszone zostają tym samym dotychczasowe wydłużone godziny obsługi klientów w ten dzień tygodnia. Decyzja o zmianie została podjęta w związku z sytuacją epidemiczną - informuje Piotr Olewiński, Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa mazowieckiego. Urząd przypomina, że jest dostępny także przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym. Do dyspozycji jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Jednocześnie ZUS zachęca do załatwiania spraw bez wychodzenia z domu i skorzystania z e-wizyt. Od 4 listopada będą już dostępne we wszystkich oddziałach ZUS w Polsce. Wystarczy posiadać komputer z kamerą i mikrofonem lub smatphone’a. Więcej informacji na www.zus.pl/e-wizyta - wyjaśnia Piotr Olewiński, Regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa mazowieckiego.