Skarżysko-Kamienna
Zmiana siedziby Urzędu Miasta w Skarżysku
Urząd Miasta przejdzie gruntowny remont. Na czas prac siedziba zostanie przeniesiona do biurowca Centrum Obsługi Inwestora.
Termomodernizacja i remont dostosują budynek Urzędu Miasta do obecnych standardów i do obsługi osób niepełnosprawnych. Tymczasowa siedziba będzie znajdowała się przy ul. Legionów 122d. Przeprowadzka rozpocznie się w poniedziałek 18 października i potrwa do końca miesiąca. Przez ten czas poszczególne komórki będą wyłączane z bieżącej pracy na jeden dzień.
Petenci proszeni są przed wizytą w urzędzie o wcześniejszy kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Interesanta (41 25 20 100), które będzie udzielało bieżącej informacji na temat pracy i organizacji poszczególnych wydziałów urzędu.
Pierwsze wydziały, biura i referaty rozpoczną pracę w siedzibie przy ul. Legionów od 19 października. Natomiast Biuro Obsługi Interesanta oraz kasa czynne będą w dotychczasowej lokalizacji (ul. Sikorskiego) do końca października. Przeprowadzanie wydziałów zakończy się 30 października i od 2 listopada wszystkie komórki Urzędu Miasta będą już zlokalizowane w biurowcu przy ulicy Legionów 122d.
Wiele spraw można załatwić bez wychodzenia z domu:
- telefonicznie (41 25 20 100 – Biuro Obsługi Interesanta; pracownicy BOI udzielają informacji oraz przełączają do poszczególnych wydziałów)
- mailowo poczta @ um.skarzysko.pl
- przez platformę ePuap (elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /umskarzysko/skrytka)
- za pośrednictwem portalu obywatel.gov.pl
W listopadzie uruchomiony zostanie Punkt Podawczy Urzędu Miasta, który będzie zlokalizowany na parterze budynku przy ulicy Prusa 3a (siedziba MOPS). W Punkcie Podawczym petenci będą mogli składać dokumenty, podania i wnioski.