Audycje Radiowe
Paweł Myziak gościem Bilansu Dnia
Krajowi producenci papryki protestują przeciwko reklamie, która sugeruje, że najlepsze warzywa pochodzą z Hiszpanii. Według Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej reklama ta wprowadza polskich konsumentów w błąd. Rozmawialiśmy o tym z Pawłem Myziakiem, członkiem Zrzeszenia.
Członkowie stowarzyszenia przedstawili list otwarty, w którym żądają natychmiastowego wycofania z emisji reklamy papryki. - Nie daje ona czytelnego przekazu dotyczącego papryki. Bardziej sugeruje, że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii, co w naszej opinii nie jest prawdą - mówił Paweł Myziak.
- Nasi producenci nie mają się czego wstydzić i produkują paprykę bardzo dobrej jakości, na pewno nie gorszej od hiszpańskiej. Produkowana na naszym subregionie papryka jest rozpoznawalna i przez konsumentów doceniana nie tylko na naszym polskim rynku, ale także jest eksportowana do innych krajów w Europie. Dlatego niezrozumiały dla naszych producentów papryki jest przekaz, który niesie państwa reklama - czytamy w liście otwartym. Z Pawłem Myziakiem, rozmawiał Radosław Mizera: