Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
SEDNO SPRAWY
Patron dnia: św. Cecylia, dziewica i męczennica
Dziś jest: Piątek, 22 listopada 2024

Audycje Radiowe

Paweł Myziak gościem Bilansu Dnia

poniedziałek, 23 kwietnia 2018 15:25 / Autor: Radosław Mizera
Paweł Myziak gościem Bilansu Dnia
Radosław Mizera

Krajowi producenci papryki protestują przeciwko reklamie, która sugeruje, że najlepsze warzywa pochodzą z Hiszpanii. Według Zrzeszenia Producentów Papryki Rzeczpospolitej Polskiej reklama ta wprowadza polskich konsumentów w błąd. Rozmawialiśmy o tym z Pawłem Myziakiem, członkiem Zrzeszenia.

Członkowie stowarzyszenia przedstawili list otwarty, w którym żądają natychmiastowego wycofania z emisji reklamy papryki. - Nie daje ona czytelnego przekazu dotyczącego papryki. Bardziej sugeruje, że najlepsza papryka pochodzi z Hiszpanii, co w naszej opinii nie jest prawdą - mówił Paweł Myziak.

- Nasi producenci nie mają się czego wstydzić i produkują paprykę bardzo dobrej jakości, na pewno nie gorszej od hiszpańskiej. Produkowana na naszym subregionie papryka jest rozpoznawalna i przez konsumentów doceniana nie tylko na naszym polskim rynku, ale także jest eksportowana do innych krajów w Europie. Dlatego niezrozumiały dla naszych producentów papryki jest przekaz, który niesie państwa reklama - czytamy w liście otwartym. Z Pawłem Myziakiem, rozmawiał Radosław Mizera: