DIECEZJA RADOMSKA
Czas ikon
poniedziałek, 17 lipca 2017 11:19 / Autor: Jakub Szczechowski
https://www.facebook.com/Parafia-Garbatka

Jakub Szczechowski
Tydzień trwały plenerowe warsztaty ikonopisania w Garbatce-Letnisku. Wczoraj ikony zostały pobłogosławione i zaprezentowane w kościele Nawiedzenia NMP.
Warsztaty organizuje co roku Droga Ikony oraz Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Garbatce-Letnisku. Tym razem tematem był św. Jan Chrzciciel. - Ikonografia św. Jana Chrzciciela stanowi bogate źródło chrześcijańskiej teologii oraz liturgii, a sama postać św. Jana uważana jest za kluczową w rozumieniu kontynuacji Objawienia i przejścia od Starego do Nowego Testamentu za sprawą wcielenia Syna Bożego - mówią organizatorzy. Warsztaty prowadzili: jezuita o. Jacek Wróbel i Przemysław Juszczak
Przez cały lipiec w popularnej Szkole Drzewnej trwa inicjatywa "Twórcze Lato".
CZYTAJ DALEJ
Zakończenie Roku Jubileuszowego w Diecezji Radomskiej. Zaproszenie
27 grudnia 2025, 09:32
IV Edycja Koncertu Bożonarodzeniowego
20 grudnia 2025, 17:00
Bp Solarczyk dziękuje wszystkim, którzy czynią dobro wokół siebie
20 grudnia 2025, 14:49
Komunikat ws. ks. Krzysztofa Dukielskiego
20 grudnia 2025, 14:10
Kwadrans dla Pasterza (19 grudnia 2025)
19 grudnia 2025, 12:39
Święta Rita znów czeka...
18 grudnia 2025, 07:51
Warto coś nabyć na święta
16 grudnia 2025, 10:51
O. Ryszard Żuber prowadził dni skupienia dla członków Rycerstwa Niepokalanej.
14 grudnia 2025, 17:12
Modlitwa za powołanych
12 grudnia 2025, 10:19
Kwadrans dla Pasterza (12 grudnia 2025)
12 grudnia 2025, 14:19
Modlitwa w intencji powołanych
10 grudnia 2025, 08:50
Spotkanie dla nauczycieli
09 grudnia 2025, 19:57
NAJNOWSZE
1
Zakończenie Roku Jubileuszowego w Diecezji Rado...
2
Słowo Biskupa Radomskiego Marka Solarczyka na B...
3
Radom: wigilia dla samotnych i potrzebujących
4
Adwent – to, za przykładem świętej Rity, czas z...
5
Wystartowała kolejna edycja Grantów Obywatelski...
6
Zamiast wyrzucać żywność, podziel się nią z innymi
7
Wsparcie dla kolejowej inwestycji
8
Groźny pożar w Mleczkowie




