Kozienice
Do Kozienic przyjechało biuro obsługi klienta PGE
Obrót, który zaparkował przed urzędem miejskim w Kozienicach. Jest to odpowiedź PGE na likwidację punktu stacjonarnego w mieście.
Stacjonarne biuro obsługi klienta PGE zniknęło z Kozienic w 2013 roku. Rodziło to szereg niedogodności dla mieszkańców powiatu kozienickiego, którzy swoje sprawy musieli załatwiać w oddziale w Radomiu. Dla mieszkańców gminy gniewoszów było to ponad 60 km drogi do pokonania. Biuro PGE w Radomiu obsługuje duży teren co wpływało też na rosnące kolejki. - Dostawałem dużo wiadomości, w których opisywana była trudna sytuacja mieszkańców - mówi Artur Matera – przewodniczący struktur powiatowych Prawa i Sprawiedliwości w Kozienicach. - Postanowiłem podjąć działania, aby przywrócić biuro obsługi klienta PGE w Kozienicach. W tym celu podjąłem rozmowy z ministrem Markiem Suskim i posłanką Anną Kwiecień – dodaje:
Prezes PGE Obrót Robert Choma zapowiedział wtedy powstanie mobilnego biura obsługi klienta w formie samochodu z pracownikami PGE, którzy regularnie będą odwiedzali miejscowości, w których biura stacjonarne nie funkcjonują.
W czwartek 5 grudnia program mobilnych biur obsługi został zainaugurowany, a pierwszym miastem, do którego samochód PGE przyjechał były Kozienice. Jak się okazało taka forma obsługi klientów była potrzebna, ponieważ spotkała się z dużym zainteresowaniem:
Mobilny Punkt Obsługi Klienta PGE w Kozienicach czynny będzie jeszcze dzisiaj od godziny 18. Na razie nie ma jeszcze pełnego harmonogramu kolejnych wizyt. Poznamy go prawdopodobnie w styczniu, jednak jak zapowiada PGE, mobilne biuro wizytować będzie w mieście raz w miesiącu.