RADOM
Otrzymamy decyzje w sprawie wysokości podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
Od 13 do 28 lutego 2021 r. Urząd Miejski w Radomiu dostarczy podatnikom decyzje w sprawie ustalenia wysokości podatku od nieruchomości oraz podatku rolnego i leśnego.
Jak informuje Urząd Miejski w Radomiu podatek można będzie uregulować:
- w placówkach pocztowych (poczta pobiera prowizję), gdzie pracownik poczty w systemie elektronicznym wypełnia potwierdzenie wpłaty na podstawie danych wskazanych przez podatnika, a wynikających z posiadanej decyzji podatkowej, takich jak: kwota należnego podatku, terminy płatności i wysokość raty oraz numer rachunku bankowego.
- w opłatomacie w Urzędzie Miejskim w Radomiu, ul. Rynek 1, po wypełnieniu elektronicznego formularza wpłaty, zgodnie z danymi wskazanymi w decyzji podatkowej.
Podatek można zapłacić także w bankach i agencjach przyjmujących wpłaty oraz za pośrednictwem platformy IBOM. Taką możliwość mają podatnicy, którzy otrzymali dostęp do informacji o zobowiązaniach wobec Urzędu Miejskiego w Radomiu. Należność można uregulować także drogą elektroniczną, dokonując przelewu z posiadanego rachunku bankowego.