Opoczno
Zmiany organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Opocznie
Od 15 października br. (czwartek) do odwołania wprowadzone zostaną ograniczenia w obsłudze klientów Starostwa Powiatowego w Opocznie. Wyłączona zostanie bezpośrednia obsługa mieszkańców na poszczególnych stanowiskach pracy. W drzwiach głównych Starostwa (od strony ul. Inowłodzkiej) będzie przeznaczone miejsce na złożenie dokumentów, pism, wniosków. W sprawach wyjątkowych, wymagających kontaktu bezpośredniego z urzędnikiem, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w Urzędzie, będzie możliwa bezpośrednia rozmowa przy biurku wystawionym przy Biurze Podawczym z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych.
Numery telefonów na stronie internetowej www.opocznopowiat.pl w zakładce Kontakt. Nie dotyczy to jednak interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu, gdyż dla interesantów tego Wydziału są wprowadzone odrębne procedury.
Klienci Wydziału Komunikacji i Transportu będą przyjmowani wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty w Wydziale od strony ul. Kwiatowej, z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych. Nr telefonu do umawiania wizyt w Wydziale 44/741 49 83.
Kasa Starostwa Powiatowego będzie czynna w dotychczasowych godzinach. W pomieszczeniu przy okienku Kasy może się znajdować tylko 1 osoba. Zachęcamy do płatności bezgotówkowych w Kasie oraz do wykorzystywania bankowości elektronicznej do dokonywania wpłat środków finansowych na rzecz Powiatu.
Władze Starostwa apelują o wysyłanie pism, dokumentów z wykorzystaniem narzędzi informatycznych, np. platformy e-PUAP czy e-maili. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się na stronie www.opocznopowiat.pl oraz bip.opocznopowiat.pl.