Siatkówka
PKO Bank Polski gra z Enea Czarnymi Radom
Lider polskiego sektora bankowości – PKO Bank Polski został Sponsorem Strategicznym Enea Czarnych Radom. Umowa będzie realizowana w sezonie 2023/24 siatkarskiej PlusLigi.
Wsparcie PKO Banku Polskiego oznacza dla klubu nowe możliwości rozwoju w rozpoczynającym się sezonie siatkarskiej PlusLigi. Tak silna pozycja rynkowa Partnera zapewnia drużynie stabilizację i zwiększa szansę realizacji wyznaczonych celów - mówi prezes klubu Paweł Zagumny:
- Jednym z kluczowych elementów strategicznych PKO Banku Polskiego jest zaangażowanie w rozwój sportu w Polsce. Od wielu lat jesteśmy sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy. Wspieramy również wydarzenia biegowe, jeździectwo, żużel i wiele innych. PKO Bank Polski zdecydował o aktywnym wsparciu drużyny występującej w jednej z najsilniejszych lig siatkarskich na świecie z, ponadto w dyscyplinie w której drużyna narodowa sięga po najwyższe trofea od wielu lat i stale buduje pozytywne emocje w Polakach. To wyjątkowy projekt, w którym chcemy wykorzystać potencjał PKO Banku Polskiego jako mecenasa polskiego sportu. Wierzymy, że nasz wkład, nie tylko finansowy, przyniesie korzyści zarówno klubowi, zawodnikom, jak i kibicom oraz przyczyni się do rozwoju siatkówki w Radomiu, jak i w całej Polsce – mówi Robert Lubański, dyrektor Departamentu Zarządzania Marką i CSR w PKO Banku Polskim:
Bank będzie korzystał z szerokich świadczeń promocyjnych, a także umacniał swój wizerunek, jako instytucji zaangażowanej w rozwój siatkówki i propagującej aktywność fizyczną wśród dzieci, młodzieży oraz starszych osób rekreacyjnie uprawiających sport. W ramach zawartej współpracy, logo PKO Banku Polskiego będzie umieszczone na wszystkich strojach meczowych zawodników oraz zostanie wyeksponowane m. in. wewnątrz hali - na boisku, telebimie oraz na bandach LED. Bank jako Sponsor Strategiczny będzie uczestniczył w licznych akcjach promocyjnych organizowanych w mediach społecznościowych, jak i w konkursach skierowanych do kibiców podczas meczów. Enea Czarni Radom będzie promować Partnera Strategicznego na oficjalnej stronie internetowej klubu, w mediach społecznościowych, jak i podczas wszystkich meczów rozgrywanych przed własną publicznością.