
Wydarzenia
Samochody dla medyków


Radomscy przedsiębiorcy solidaryzują się ze służbą zdrowia. Pracownicy szpitali otrzymali na czas walki z koronawirusem do swojej dyspozycji samochody osobowe. Salon Suzuki Bińkowski zorganizował akcję „Testówki w służbie zdrowia”.
- To była nasza spontaniczna akcja. Jedne firmy szyją maseczki, inne przekazują posiłki, a my stwierdziliśmy, że wspólnie zadbamy o zdrowie użytkujących samochody i przekazaliśmy służbie zdrowia auta testowe oraz serwisowe, które są w naszym posiadaniu - mówi właściciel salonu Łukasz Bińkowski.
Adresatami akcji byli pracownicy radomskich szpitali - lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni, pracownicy analiz itd. Chodzi o to, by te osoby nie musiały poruszać się transportem publicznym i tym samym zwiększyć ich bezpieczeństwo.
- Akcja została przyjęta bardzo gorąco. Użyczyliśmy do 10 samochodów. Zachęcamy innych dealerów z naszego miasta, aby włączyli się do akcji, bo potrzeby są znacznie większe. Zainteresowanie przerosło nasze oczekiwania. Nie wiedzieliśmy, że aż tak potrzebne są te auta - dodaje Łukasz Bińkowski.
Pojazdy zostały przekazane po wcześniejszym ozonowaniu wnętrza i dezynfekcji klimatyzacji. Umowy użyczenia zostały podpisane do 14 kwietnia z opcją przedłużenia.
Dodajmy, że salon Suzuki Bińkowski w związku z epidemią wprowadził wszystkie procedury ochronne dla swojej kadry oraz klientów. Podstawą stała się dezynfekcja ogólnodostępnych miejsc w salonie, udostępnianie środków antybakteryjnych czy też bieżące ozonowanie samochodów do jazd testowych. Salon proponuje, aby klienci, którzy pozostają w domach, działania takie jak: rozliczenie szkody, serwis czy dezynfekcję klimatyzacji zamawiali telefonicznie lub mailowo w ramach wprowadzonej usługi „od drzwi do drzwi”, dzięki której klient nie musi wychodzić z domu, aby skorzystać z najpotrzebniejszych usług.











