![](https://radioplus.com.pl/images/banners/bn_2022_radio.jpg)
RADOM
Jak promować Mazowsze?
![fot. kongrespromocji.mazovia.pl](/media/k2/items/cache/acbf17dca076404b2078b0d4b135530d_XL.jpg)
![](/components/com_k2/images/placeholder/user.png)
O godz. 9 w Muzeum Etnograficznym w Warszawie rozpocznie się trzeci już Kongres Promocji Mazowsza.
Samorządowcy będą mogli pogłębić wiedzę o marketingu terytorialnym, o budowaniu marki, a także zapoznać się z możliwościami, jakich może dostarczyć unijna perspektywa finansowa 2014-2020. Region radomski będzie aktywnie reprezentował burmistrz Szydłowca, Andrzej Jarzyński. Wygłosi on wykład: Szydłowiec: piękno, w które warto inwestować. W tym roku partnerem merytorycznym spotkania jest Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych. Patronem medialnym kongresu jest Radio Plus Radom.
Program III Kongresu Promocji Mazowsza
8.30 – 9.00 Rejestracja uczestników
9.00 – 9.15 Otwarcie III Kongresu Promocji Mazowsza
Adam Struzik – Marszałek Województwa Mazowieckiego
9.15 – 9.45 Analiza wybranych aspektów wsparcia JST w ramach RPO WM 2007- 2013. Zarys możliwości finansowania projektów w nowej perspektywie
Mariusz Frankowski – p.o. Dyrektora Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
9.45 – 10.15 Przykłady dobrych praktyk w realizowaniu projektów w ramach RPO WM 2007-2013
Sylwia Maksim-Wójcicka – p.o. Kierownika Wydziału Wdrażania V i VI RPO Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
10.15 – 10.30 Przerwa kawowa
10.30 – 10.50 Szydłowiec: piękno, w które warto inwestować
Andrzej Jarzyński – Burmistrz Miasta Szydłowca
10.50 – 11.10 Aktywne Legionowo – jak zmienić sypialnię w miasto, które porusza
Anna Szczepłek – Kierownik Referatu Marketingu Urzędu Miasta Legionowo
11.10 – 11.30 Centrum Kulturowo-Historyczne „Kantor Młyński” w Strzegowie – tradycja i nowoczesność
Przedstawiciel Urzędu Gminy Strzegowo
11.30 – 11.50 Rewitalizacja wielofunkcyjnych obszarów centrum Grodziska Mazowieckiego, etap I – Tereny Zielone i Zabytki Miasta
Mariusz Malinowski – Doradca Burmistrza Grodziska Mazowieckiego ds. inwestycji finansowanych ze środków unijnych
11.50 – 12.00 Przerwa kawowa
12.00 – 12.30 Ryzyko w realizacji projektów promocyjnych – prof. dr hab. Krzysztof Opolski
12.45 – 14.30 Warsztaty szkoleniowe
Organizacja imprez promocyjnych – Kinga Pawlak
Praktyka social media w samorządach – Szymon Sikorski
Strategia promocji – od koncepcji do wdrożenia. Jak zaprojektować i zrealizować działania promocyjne bez dużego budżetu i wielkich agencji? – Ewa Maria Opolska
Questing – trend angażujący turystów i mieszkańców – Anna Deręgowska-Watza
14.30 – 14.45 Zamknięcie kongresu
Wiesław Raboszuk – Członek Zarządu Województwa Mazowieckiego
14.45 – 15.30 Lunch
![](/media/k2/items/cache/b96ce2701a2b1fd1876e9b919142d71a_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/4865501ed26d28f144df76340ff15818_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/749ecaa068019d8db68883e2480c6bd4_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/1efac8a848e39f8e1c0443371f9752ec_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/aa29d98de001dacf1fa983afdfc45e21_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/419ced42f7d5963733f3af835c93dadb_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/22a5fa37b1797f5673b36a811eb21e6d_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/1b9cde13c924e5b8a5d1b56bd4ff19aa_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/3ad62e44c9dbfd8bf5f6447a2b6bf2f2_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/59ba7b98c9c730395b020f3b881ff1b9_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/cdff2f3ee4e6ad61dd5d19103cd484b0_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/cad8800c2990d9efa1f406c40e02fc27_L.jpg)