RADOM
Jak promować Mazowsze?
O godz. 9 w Muzeum Etnograficznym w Warszawie rozpocznie się trzeci już Kongres Promocji Mazowsza.
Samorządowcy będą mogli pogłębić wiedzę o marketingu terytorialnym, o budowaniu marki, a także zapoznać się z możliwościami, jakich może dostarczyć unijna perspektywa finansowa 2014-2020. Region radomski będzie aktywnie reprezentował burmistrz Szydłowca, Andrzej Jarzyński. Wygłosi on wykład: Szydłowiec: piękno, w które warto inwestować. W tym roku partnerem merytorycznym spotkania jest Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych. Patronem medialnym kongresu jest Radio Plus Radom.
Program III Kongresu Promocji Mazowsza
8.30 – 9.00 Rejestracja uczestników
9.00 – 9.15 Otwarcie III Kongresu Promocji Mazowsza
Adam Struzik – Marszałek Województwa Mazowieckiego
9.15 – 9.45 Analiza wybranych aspektów wsparcia JST w ramach RPO WM 2007- 2013. Zarys możliwości finansowania projektów w nowej perspektywie
Mariusz Frankowski – p.o. Dyrektora Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
9.45 – 10.15 Przykłady dobrych praktyk w realizowaniu projektów w ramach RPO WM 2007-2013
Sylwia Maksim-Wójcicka – p.o. Kierownika Wydziału Wdrażania V i VI RPO Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
10.15 – 10.30 Przerwa kawowa
10.30 – 10.50 Szydłowiec: piękno, w które warto inwestować
Andrzej Jarzyński – Burmistrz Miasta Szydłowca
10.50 – 11.10 Aktywne Legionowo – jak zmienić sypialnię w miasto, które porusza
Anna Szczepłek – Kierownik Referatu Marketingu Urzędu Miasta Legionowo
11.10 – 11.30 Centrum Kulturowo-Historyczne „Kantor Młyński” w Strzegowie – tradycja i nowoczesność
Przedstawiciel Urzędu Gminy Strzegowo
11.30 – 11.50 Rewitalizacja wielofunkcyjnych obszarów centrum Grodziska Mazowieckiego, etap I – Tereny Zielone i Zabytki Miasta
Mariusz Malinowski – Doradca Burmistrza Grodziska Mazowieckiego ds. inwestycji finansowanych ze środków unijnych
11.50 – 12.00 Przerwa kawowa
12.00 – 12.30 Ryzyko w realizacji projektów promocyjnych – prof. dr hab. Krzysztof Opolski
12.45 – 14.30 Warsztaty szkoleniowe
Organizacja imprez promocyjnych – Kinga Pawlak
Praktyka social media w samorządach – Szymon Sikorski
Strategia promocji – od koncepcji do wdrożenia. Jak zaprojektować i zrealizować działania promocyjne bez dużego budżetu i wielkich agencji? – Ewa Maria Opolska
Questing – trend angażujący turystów i mieszkańców – Anna Deręgowska-Watza
14.30 – 14.45 Zamknięcie kongresu
Wiesław Raboszuk – Członek Zarządu Województwa Mazowieckiego
14.45 – 15.30 Lunch