Opoczno
Zmiany w pracy Starostwa Powiatowego w Opocznie
Zmiany w organizacji pracy Starostwa Powiatowego w Opocznie.
Wprowadzone zostały ograniczenia w obsłudze interesantów Starostwa Powiatowego w Opocznie. Ze względu na bezpieczeństwo, do odwołania nie będą oni przyjmowani bezpośrednio w urzędzie. Wykonywane zadania publiczne, które w okresie epidemii będą wykonywane w Starostwie Powiatowym w Opocznie to głównie zadania niezbędne i konieczne do zapewnienia pomocy mieszkańcom.
Przyjmowanie wniosków, pism i innych dokumentów odbywać się będzie głównie za pośrednictwem:
- Elektronicznej Skrzynki Podawczej dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracyjnych (e-PUAP)
- poczty elektronicznej (adresy poszczególnych komórek organizacyjnych są na stronie www.opocznopowiat.pl lub w bip@opocznopowiat.pl )
- operatora pocztowego – jeśli osoba nie posiada konta na platformie e-PUAP, profilu zaufanego albo certyfikatu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
- Biura Podawczego w Starostwie Powiatowym w Opocznie – miejsce złożenia dokumentów przy Biurze Podawczym w przygotowane do tego celu pudełka.
Do odwołania bezpośrednia obsługa mieszkańców jest możliwa tylko w wyjątkowych sytuacjach, po uprzednim telefonicznym lub elektronicznym umówieniu swojej wizyty w urzędzie, w danej sprawie, z konkretnym urzędnikiem.