RADOM
Boskie miasto, silne precyzją
#Radom boskie miasto. Zdjęcie z takim napisem promuje dziś Radom na oficjalnej stronie miejskiej na portalu społecznościowym Facebook.
To nie jest nowe hasło reklamowe Radomia, ale jedno z wielu działań promocyjnych w sieci. Zdjęcie wykonał fotograf miejski i już zostało opublikowane w ubiegłym roku. Teraz zostało przypomniane. - Media społecznościowe rządzą się swoimi prawami. Tam warto wrzucić coś przewrotnie, coś świeżego, coś zupełnie innego. Było "Radom, boskie miasto", było "Radom, miasto z widokiem". Było wiele innych pozytwnych haseł, które można interpretować bardzo różnorodnie. Radomianom to się podobało, dlatego będziemy takie rzeczy w mediach społecznościowych robić - powiedział nam dyrektor kancelarii prezydenta Radomia Mateusz Tyczyński. Zaznaczył jednak, że "Radom - siła w precyzji" to cały czas hasło miasta, wynikające ze "Strategii Marki Radom", choć trwają prace nad jej oceną.
Mateusz Tyczyński podkreślił, że tego typu działania promocyjne to dobra "odtrutka" na pojawiący się w internecie hejt.
A "Radom boskie miasto" ma już ponad 200 lajków.