RADOM
Zamiast systemu kolejkowego - biletowy
Zmienił się system obsługi petentów w wydziale komunikacji Urzędu Miejskiego w Radomiu. Już nie można umówić się na konkretny dzień czy konkretną godzinę, tylko pobiera się numerek i czekamy w kolejce. Czy system jest dobry?
Katarzyna Piechota-Kaim nie zgadza się z tym, że nowy system sprawia wiele problemów kierowcom. - Zmieniliśmy system obsługiwania petentów, którzy chcą zarejestrować swoje auta - informuje rzecznik prezydenta Radomia. Dodaje, że w biletomacie w Referacie Rejestracji Pojazdów dostępnych jest codziennie rano, od poniedziałku do piątku, 100 biletów, w tym 70 dla osób fizycznych oraz 30 dla firm, które rejestrują auta w leasingu:
Jak nowy system oceniają sami zainteresowani?
Niektórzy interesanci wprost mówią o powodach kolejek:
Sprawdziliśmy, jak system działa w Starostwie Powiatowym w Radomiu. Marek Oleszczuk, rzecznik starosty:
A jak system działa w Opocznie? Jarosław Bielecki, dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Opocznie: