Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Jan Pasterski
Patron dnia: św. Cecylia, dziewica i męczennica
Dziś jest: Piątek, 22 listopada 2024
×

Ostrzeżenie

JUser::_load: Nie można załadować danych użytkownika o ID: 208.

RADOM

Potrzebna życzliwość na linii pasażer - kontroler biletów

czwartek, 25 września 2014 10:49 / Autor:
fot. Radom24.pl

Budzą rozmaite emocje, choć ich praca jest niewątpliwie potrzebna i nie należy do najłatwiejszych. Mowa o kontrolerach biletów, popularnie kanarach. Pasażerowie komunikacji miejskiej w Radomiu rozpoznają kontrolerów bez trudu, mimo że nie wyróżnają się specjalnymi uniformami. To dość stała grupa i mało komu jeżdzącemu regularnie autobusami nie sprawdzali biletów.

 

 

 

 

 

 

 

Zapytaliśmy się radomskich pasażerów jak oceniają pracę kontrolerów biletów.

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Nie brakuje ocen negatywnych, a główną bolączką jest nieuprzejmość. Co może, czego nie może kontroler? Ramy prawne pracy kontrolera biletów przedstawia rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Radomiu, Dariusz Dębski. Okazuje się, że kontrolerzy dość często doświadczają agresji ze strony pasażerów - gapowiczów. 

Audio clip: Adobe Flash Player (version 9 or above) is required to play this audio clip. Download the latest version here. You also need to have JavaScript enabled in your browser.

Jedno jest pewne: niezbędna jest kultura osobista i wzajemna życzliwość po obydwu stronach oraz skasowany bilet, wtedy kontakt pasażer - kontroler biletów nie będzie przykrą koniecznością.