![](https://radioplus.com.pl/images/banners/bn_2022_radio.jpg)
RADOM
Krzysztof Ferensztajn "przyjazny mediom i społeczeństwu"
![facebook.com](/media/k2/items/cache/f4c042fa638ebd1d0acc268fcadc2d22_XL.jpg)
![](/components/com_k2/images/placeholder/user.png)
Wiceprezydent Radomia Krzysztof Ferensztajn w gronie laureatów Plebiscytu „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”.
Od czerwca do września mieszkańcy gmin i powiatów oraz dziennikarze lokalni nominowali i głosowali na „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu”. Plebiscyt zorganizowany przez Warszawską Grupę Doradców Public Relations miał 3 podstawowe cele: nagrodzenie najlepszych samorządów, podkreślenie znaczenia mediów lokalnych i regionalnych w kreowaniu wizerunku oraz udowodnienie, że nawet niewielkie gminy mogą prowadzić skuteczną komunikację społeczną.
II edycja Plebiscytu miała zasięg ogólnopolski z wykluczeniem samorządów szczebla wojewódzkiego oraz urzędów ze stolic 16 województw. Spośród 15 000 instytucji uprawnionych do startu nagrodzono certyfikatami i statuetkami tylko 50 laureatów.
- Cieszę się bardzo i jednocześnie dziękuję za wyróżnienie w plebiscycie Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu, które w roku 2014 przypadło mojej osobie jako reprezentantowi urzędu miejskiego w Radomiu. Radością napełnia fakt, że tak wiele na lepsze zmienia się dzisiaj na drodze komunikacji między urzędnikiem, obywatelem i mediami. Szczególnie w obecnych czasach, w dobie szeroko rozwiniętych technologii jest to tak ważne. Dzięki takim inicjatywom w społeczeństwie wzrasta świadomość roli, jaką odgrywa sprawna wymiana informacji dająca satysfakcję zarówno dziennikarzom jak i urzędnikom. Ponadto na dobrej komunikacji społecznej urzędów korzystają przede wszystkim mieszkańcy gmin Mazowsza. A nagradzanie dobrych przykładów pomoże nam w poprawieniu naszej polityki informacyjnej na bardziej czytelną i przyjazną dla naszych mieszkańców – powiedział Krzysztof Ferensztajn – wiceprezydent Radomia.
Plebiscyt „Urząd Przyjazny Mediom i Społeczeństwu” został zorganizowany po raz drugi przez Warszawską Grupę Doradców PR. Jego celem jest poprawianie kontaktów urzędów ze społecznościami gminnymi i dziennikarzami lokalnymi oraz nagrodzenie samorządowców, którzy prowadzą rozwiniętą działalność promocyjną.
![](/media/k2/items/cache/b96ce2701a2b1fd1876e9b919142d71a_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/4865501ed26d28f144df76340ff15818_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/749ecaa068019d8db68883e2480c6bd4_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/1efac8a848e39f8e1c0443371f9752ec_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/aa29d98de001dacf1fa983afdfc45e21_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/419ced42f7d5963733f3af835c93dadb_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/22a5fa37b1797f5673b36a811eb21e6d_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/1b9cde13c924e5b8a5d1b56bd4ff19aa_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/3ad62e44c9dbfd8bf5f6447a2b6bf2f2_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/59ba7b98c9c730395b020f3b881ff1b9_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/cdff2f3ee4e6ad61dd5d19103cd484b0_L.jpg)
![](/media/k2/items/cache/cad8800c2990d9efa1f406c40e02fc27_L.jpg)