Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Radio Plus Radom
Patron dnia: św. Cecylia, dziewica i męczennica
Dziś jest: Piątek, 22 listopada 2024

RADOM

Dzień otwarty w PSP Nr 14

niedziela, 17 marca 2019 14:17 / Autor: Elżbieta Warchoł
Dzień otwarty w PSP Nr 14
Radio Plus Radom
Elżbieta Warchoł

To więcej niż szkoła!

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 14 Integracyjna im. Jana Pawła II w Radomiu zaprosiła w sobotę, 16 marca na Dzień otwarty. Społeczność szkoły zapewniła moc atrakcji, rozrywek i niespodzianek, goście także dopisali! Jaka jest szkoła nr 14? Mówi jej dyrektor Jan Rychlicki:

Wszystkich odwiedzających po szkole oprowadzali jej uczniowie, oni także przygotowali pokazy, spektakl teatralny czy rozgrywki sportowe. Jak to jest być uczniem takiej szkoły?:

 Ważnym miejscem w szkole jest świetlica mówi Ewa Kopcińska:

Odbyły się pokazy robotów, o których opowiadał Jarek Kober:

Wielkie emocje budziły nie tylko mecze siatkówki, ale także pokazy fizyczne: 

Każdy rodzic mógł się zapoznać z bazą dydaktyczną szkoły, obejrzeć sale lekcyjne, gabinety rehabilitacji oraz porozmawiać ze specjalistami. Logopeda Sylwia Nyc:

Dzieci, które przyszły razem z rodzicami na Dzień otwarty do PSP Nr 14 mogły miło spędzić czas, wziąć udział w grach, konkursach i przy okazji czegoś się nauczyć:

Na różne pytania dotyczące szkoły i warunków nauki odpowiadali także wszyscy nauczyciele. Wśród nich była Iwona Wieloch:

Co o Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 w Radomiu sądzą rodzice, którzy przyszli na Dzień otwarty?:

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 14 Integracyjna im. Jana Pawła II przy ul. Wierzbickiej 81/ 83 w Radomiu istnieje od 25 lat. W 36 oddziałach kształci się 654 uczniów. Placówka realizuje wiele projektów, organizowane są rajdy, wycieczki, konkursy oraz imprezy o różnym charakterze. Szkoła organizuje zajęcia dodatkowe ( koła teatralne, plastyczne, matematyczne, polonistyczne, chemiczne itp) oraz różnorodne formy pomocy i zajęć także rehabilitacyjnych.