Radom 90.7 FM | Końskie i Opoczno 94 FM | Skarżysko Kam. 94.5 FM | Kozienice 97.9 FM
Na antenie:
PRZEBOJE Z NUTĄ NOSTALGII
Jan Pasterski
Patron dnia: św. Zygmunt, król i męczennik
Dziś jest: Czwartek, 02 maja 2024

REGION

IX Kongres Promocji Mazowsza

poniedziałek, 27 maj 2019 18:00 / Autor: Elżbieta Warchoł
za: Urząd Marszałkowski Mazowsza
Elżbieta Warchoł

Głównymi tematami kongresu były zagadnienia z zakresu marki terytorialnej oraz wykorzystania nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią.

Co zrobić, by mazowieckie miejscowości przyciągały turystów, a przedsiębiorcy lokowali tu swoje inwestycje? Jaką rolę w tym procesie odgrywają nowe media? Odpowiedzi na te i inne pytania wspólnie szukali uczestnicy IX Kongresu Promocji Mazowsza. Organizatorem wydarzenia byli samorząd województwa mazowieckiego i powiat pruszkowski.

­Kongres to dobra okazja do poszerzenia wiedzy i  wymiany doświadczeń  między specjalistami zajmującymi się marketingiem terytorialnym a przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego województwa mazowieckiego. W tegorocznej edycji organizatorzy szczególny nacisk kładą na zagadnienia z zakresu marki terytorialnej oraz wykorzystania nowych mediów w procesie jej budowania i zarządzania nią. Uczestnicy wzięli udział w warsztatach, wykładach i dyskusjach, podczas których dowiedzieli się jak stworzyć atrakcyjny, silny i niepowtarzalny wizerunek, który pozwoli pozyskać turystów, inwestorów, a także poprawić satysfakcję mieszkańców.

Wśród poruszanych podczas IX Kongresu Promocji Mazowsza tematów pojawiły się takie zagadnienia jak „Nowe media vs. stare media”,  „Od marki lokalnej do marki regionu”, „Internet ludzi i nowych możliwości, Social Media, Crowdfunding/Crowdsourcing” czy „Znane media, nowe możliwości. Jak zmierzyć sukces? Czyli opowieść o tym, jak zielony tramwaj objechał świat”. Warsztaty i wykłady poprowadzili m.in. dr Jacek Pogorzelski, właściciel i dyrektor zarządzający firmy doradztwa marketingowego PrimeCode oraz Business Strategy Leader w Blue Fox, Bartosz Filip Malinowski, założyciel agencji WeTheCrowd, Justyna Lenarczyk, szkoleniowiec w firmie Inicado, Kinga Religa trener w Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej czy też Piotr Ruta, trener, doradca i konsultant. miękkich umiejętności menedżerskich.

Kongres Promocji Mazowsza skierowany jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego z województwa mazowieckiego. (tekst za: Marta Milewska Rzeczniczka Prasowa Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego)